| 21.Sezon, 1.Yarış: Hockenheim GP Almanya | |
|
+9Mustafa Tural Sertac Celik erhanaydın Ahmet Çolakoğlu Berkay Taştan Hakan Tatar ZaferDerelioğlu tolga zorba Baris Karacaoren 13 posters |
Yazar | Mesaj |
---|
Baris Karacaoren Admin
Mesaj Sayısı : 64 Kayıt tarihi : 26/02/10
| Konu: 21.Sezon, 1.Yarış: Hockenheim GP Almanya Salı Tem. 27, 2010 3:56 pm | |
| Almanya ardından yapılan hatalarınız, doğrularınız ve yıpranmalarınızı kısa raporlar halinde başlık altında yazalım.. | |
|
| |
tolga zorba
Mesaj Sayısı : 81 Kayıt tarihi : 26/02/10 Yaş : 48 Nerden : Manisa
| Konu: Geri: 21.Sezon, 1.Yarış: Hockenheim GP Almanya Salı Tem. 27, 2010 10:57 pm | |
| hedefi ilk 15 için koymuştum ama 16.lık geldi. bu yarış hard tek stratejisi iyi çalıştı. | |
|
| |
ZaferDerelioğlu
Mesaj Sayısı : 72 Kayıt tarihi : 26/02/10
| Konu: Geri: 21.Sezon, 1.Yarış: Hockenheim GP Almanya Salı Tem. 27, 2010 11:41 pm | |
| Hardla tek bad lap ve podyum hedefi tuttu 2.lik geldi.
50 turluk test+yarış(go progeramında sorun olduğu için ayıramadım)
Chassis 6 21% Engine 6 43% Front wing 7 18% Rear wing 7 18% Underbody 7 19% Sidepods 7 15% Cooling 7 15% Gearbox 6 27% Brakes 7 38% Suspension 7 21% Electronics 5 11% | |
|
| |
Hakan Tatar
Mesaj Sayısı : 30 Kayıt tarihi : 07/07/10
| Konu: Geri: 21.Sezon, 1.Yarış: Hockenheim GP Almanya Çarş. Tem. 28, 2010 12:19 am | |
| Hard tek pit tek badlap ile 34.turda pit yaptım,hedef ilk 3'tü 2.oldum.
Test Yıpranması (47 tur) Chassis 6 - 4% Engine 7 - 7% Front wing 6 - 6% Rear wing 6 - 5% Underbody 6 - 5% Sidepods 7 - 4% Cooling 6 - 4% Gearbox 6 - 6% Brakes 7 - 9% Suspension 6 - 7% Electronics 5 - 3%
Yarış Yıpranması Chassis 6 - 17% Engine 7 - 36% Front wing 6 - 12% Rear wing 6 - 13% Underbody 6 - 13% Sidepods 7 - 11% Cooling 6 - 11% Gearbox 6 - 21% Brakes 7 - 29% Suspension 6 - 14% Electronics 5 - 9% | |
|
| |
Berkay Taştan
Mesaj Sayısı : 8 Kayıt tarihi : 06/06/10 Yaş : 32 Nerden : Balıkesir
| Konu: Geri: 21.Sezon, 1.Yarış: Hockenheim GP Almanya Çarş. Tem. 28, 2010 1:05 am | |
| test 50 tur ve yarış yıpranması beraberinde
Front wing: 2 26% Chassis: 1 35% Rear wing: 2 27% Underbody: 1 32% Engine: 2 54% Sidepods: 1 27% Brakes: 2 49% Cooling: 1 27% Gear: 2 38% Electronics: 1 23% Suspension: 2 31%
risklerim 10 10 10 0
bu yarışta 3. başladım ama strateji hiç tutmadığı için 15. bitirebildim.cok saçma bi yarış oldu benim için. | |
|
| |
Ahmet Çolakoğlu
Mesaj Sayısı : 13 Kayıt tarihi : 19/05/10
| Konu: Geri: 21.Sezon, 1.Yarış: Hockenheim GP Almanya Çarş. Tem. 28, 2010 7:43 am | |
| ewet arkadaşlar rookiede 3. oldum.. hard tek pit 0 0 10 0 risklerle...yarış sonunda tyres 0 fuel 0 bad laplarla sıra kaybetmedim..önümdekide bad lap atmadı son turlarda bu yüzden pek bişe deişmicekti...istediimi aldım..yanlız bnm test yıpranmam %20 civarında oldu parçalarda...hepsi level 1 | |
|
| |
Misafir Misafir
| Konu: Geri: 21.Sezon, 1.Yarış: Hockenheim GP Almanya Çarş. Tem. 28, 2010 9:51 am | |
| Overtake Defend Clear Malfunct 10 5 30 0
Setup used FWing RWing Eng Bra Gear Susp 410 770 835 278 560 415
Start fuel: 120 liters Pit Pitstop reason Tyres condition Fuel left Refilled to Pit time Stop 1 (Lap 37) No more fuel was left 2% 1% 125 liters 33.695s
Tyres condition after finish: 24%
Fuel left in the car after finish: 28 liters
ufff uff yeni sürücümle eskisi arasında dağlar kadar benzin kullanımı olunca 4. oldum bad lap çok attım benzin ayarından dolayı sağlık olsun |
|
| |
erhanaydın
Mesaj Sayısı : 16 Kayıt tarihi : 27/07/10
| Konu: Geri: 21.Sezon, 1.Yarış: Hockenheim GP Almanya Çarş. Tem. 28, 2010 10:56 am | |
| kotu bir yarış oldu iki pit patladı daha kotusu ben iki pit yeterli olmazda 3.pite girerse tur sayısı az kalacak oyuzden az benzın alsın hız kaybetmesin diye düşünmüştüm ama o benzinde yeterli olmadı ve 4 pit ve 24.lükle ilk yarışı geride bıraktık malesef. üst sırada bitiren arkadasları tebrik ederim. | |
|
| |
Sertac Celik
Mesaj Sayısı : 56 Kayıt tarihi : 04/06/10 Yaş : 40 Nerden : Adana
| Konu: Geri: 21.Sezon, 1.Yarış: Hockenheim GP Almanya Çarş. Tem. 28, 2010 11:13 am | |
| 21. bitirdim amatordeki ilk yarisimi..moraller iyi, yola tam gaz devam.. 5-6 yaris sonra puanlar gelmeye baslar..
Start fuel: 113 litersPit Pitstop reason Tyres condition Fuel left Refilled to Pit time Stop 1(Lap 32) No more fuel was left 18% 0% 124 liters 28.545s
Tyres condition after finish: 13%
Fuel left in the car after finish: 1 liters
En son Sertac Celik tarafından Çarş. Tem. 28, 2010 12:34 pm tarihinde değiştirildi, toplamda 1 kere değiştirildi | |
|
| |
Mustafa Tural
Mesaj Sayısı : 176 Kayıt tarihi : 26/02/10 Yaş : 40
| Konu: Geri: 21.Sezon, 1.Yarış: Hockenheim GP Almanya Çarş. Tem. 28, 2010 11:24 am | |
| Prodaki ilk yarışıma 11 sırada başladım ve 14 sırada bitirdim , bana göre medium 2 stratejisi hard tekden az farkla önde çıktı bu yarışdan , 2. pite girmeden önce yaptığımız driver mistake ile 7 sn ve pittede fazladan 5-6 sn lik kayıp bizi puandan etti ama doğru yoldayız kısa zamanda pro grupda puanlar alacağımızı gördük. Chassis 7 17% Engine 7 38% Front wing 7 11% Rear wing 7 13% Underbody 7 13% Sidepods 7 10% Cooling 7 11% Gearbox 7 22% Brakes 7 30% Suspension 7 15% Electronics 7 9%
risklerim 15 15 45 0. | |
|
| |
Hakan Tatar
Mesaj Sayısı : 30 Kayıt tarihi : 07/07/10
| Konu: Geri: 21.Sezon, 1.Yarış: Hockenheim GP Almanya Çarş. Tem. 28, 2010 11:41 am | |
| Stratejiye ek olarak özellikle bu sezon riskle yarışacağım için gereken risk - lastik verisi yoktu elimde ve veriyi bulunca bir analiz yapayım dedim. Buyrun,
Tyre wear: Medium Tracks : Hockenheim - Montreal
Hockenheim GP (Germany) S21 - Race 1 Riskler 10 10 20 0 Hard lastik 160 km gitmiş 20 riskle ve %15 kalmış. Sıcaklık 35-32 arası. Lastik aşınması 1 km'de %0,5312.
Montreal GP (Canada) S20 - Race 8 Montrealde 0 riskle 160 km gitmiş ve lastik %30 kalmış. Sıcaklık 28 derecelerde Lastik aşınması 1 km'de %0,4375.(70/160)
Sonuç: (Lastik verisi) Her 20 risk, lastik ömründen 1 km'de %0,09375 düşürüyor. 100 km'de ise % 9,375 düşürüyor.
Not: iki pist arasında ortalama 5 derece ısı farkı var. | |
|
| |
vedat aydon
Mesaj Sayısı : 15 Kayıt tarihi : 28/07/10
| Konu: Geri: 21.Sezon, 1.Yarış: Hockenheim GP Almanya Çarş. Tem. 28, 2010 12:54 pm | |
| 4.lükle başladım medium 2 pit şimdilik iyi bir sonuç gibi gözüküyor.sürücünün staminasını biraz daha artırırsam amatördeyim gelecek sezon | |
|
| |
Gürtaç Gümüşkaya
Mesaj Sayısı : 10 Kayıt tarihi : 17/05/10 Yaş : 35 Nerden : istanbul
| Konu: Geri: 21.Sezon, 1.Yarış: Hockenheim GP Almanya Çarş. Tem. 28, 2010 1:42 pm | |
| 6. başladım yarışa yakıtı yanlış aldığımdan 4 pit stopla 2. olabildim..
yıpranmalar..
Chassis 1 - 41% Engine 1 - 78% Front wing 1 - 31% Rear wing 1 - 33% Underbody 1 - 34% Sidepods 1 - 29% Cooling 1 - 29% Gearbox 1 - 50% Brakes 1 - 64% Suspension 1 - 36% Electronic 1 - 26% | |
|
| |
Furkan Türk
Mesaj Sayısı : 12 Kayıt tarihi : 27/02/10
| Konu: Geri: 21.Sezon, 1.Yarış: Hockenheim GP Almanya Çarş. Tem. 28, 2010 7:57 pm | |
| Maalesef GO programı kullanmıyorum Update yaptığımdan dolayıda yıpranma değerlerimi kaybettim. Hardlarla çift pit-stop gibi takımın en saçma stratejisini kullandığım için 3. oldum. Çok basit bir hesaplama yaparsak Mediumlar ile çıkmış olsaydım 1. olmuştum. Sağlık, olsun, canlarımız sağolsun. Bundan sonraki yarışlarda daha başarılı oluruz, umuyorum. | |
|
| |
Ozgur Yıldız
Mesaj Sayısı : 14 Kayıt tarihi : 26/05/10
| Konu: Geri: 21.Sezon, 1.Yarış: Hockenheim GP Almanya Çarş. Tem. 28, 2010 10:41 pm | |
| hard tek pit yaptim 17. basladıgım yarısa dusuk mot. pilot ile 20. tamamladım bunlarda 0 riskle lvl 5 aracimdaki asınma oranları Chassis 5 16% Engine 5 33% Front wing 4 11% Rear wing 4 12% Underbody 4 12% Sidepods 4 10% Cooling 4 10% Gearbox 5 20% Brakes 5 27% Suspension 5 14% Electronics 3 9% | |
|
| |
| 21.Sezon, 1.Yarış: Hockenheim GP Almanya | |
|