Lütfen Üye Girişi yapınız..
Lütfen Üye Girişi yapınız..
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


 
AnasayfaLatest imagesAramaKayıt OlGiriş yap

 

 Brno pisti için kuru yağmur ayar değişiklikleri

Aşağa gitmek 
2 posters
YazarMesaj
Mustafa Tural




Mesaj Sayısı : 176
Kayıt tarihi : 26/02/10
Yaş : 40

Brno pisti için kuru yağmur ayar değişiklikleri Empty
MesajKonu: Brno pisti için kuru yağmur ayar değişiklikleri   Brno pisti için kuru yağmur ayar değişiklikleri Icon_minitimeSalı Mart 30, 2010 2:05 pm

front wing +125
rear wing +125
engine -119
brakes +75
gear -99
suspension -141

Not: değişikliklerde sıcaklık ayar değişimi yapıldığından diğer forumla farklıdır .
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Misafir
Misafir




Brno pisti için kuru yağmur ayar değişiklikleri Empty
MesajKonu: Geri: Brno pisti için kuru yağmur ayar değişiklikleri   Brno pisti için kuru yağmur ayar değişiklikleri Icon_minitimePaz Nis. 18, 2010 1:01 am

Macaristan GP'sinin benzin sarfiyat özelliği "very low" olmasına rağmen, accelirasyon yüksek olduğu için km'de 0.75 lt yakabileceğini düşünüyorum. Yağmurun da benzin tüketimine etkisi varsa, benzin hesaplamaları yanıltıcı olabilir diyorum. Ne dersiniz. (Monte Carlo gP'nin Fuel Cons. Low'du ama 0,81 yakmıştı, low için epey yüksek bir sarfiyat) ?
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
ZaferDerelioğlu




Mesaj Sayısı : 72
Kayıt tarihi : 26/02/10

Brno pisti için kuru yağmur ayar değişiklikleri Empty
MesajKonu: Geri: Brno pisti için kuru yağmur ayar değişiklikleri   Brno pisti için kuru yağmur ayar değişiklikleri Icon_minitimePaz Nis. 18, 2010 1:56 am

Strateji bölümü daha doğru olurdu sanırım yazdıkların için Gökay. Bu bölüm Brno için ayrıldı bu tür konuşmalarımızı srateji bölümünde ya da ana forum sayfamızda yapıyoruz.

Sorunun yanıtı ise yağmur tabiki yakıt sarfiyatına doğrudan etki eder. Bahsettiğin gibi 0.75 lik değer ancak kuru zemin için geçerli olabilir(tam değer verebilmem için engine lvl ini bilmem gerekir.
Örneğin benim enigine lvl im 5 macaristan pisti için km başına 0.5175 yakıcaktır yağmurda.Ancak kuru zemin olsaydı 0.69 olacaktı bu değer .Yani yağmurda yakıt bir hayli az gidiyor.
Not : BU değerler de -+10 litrelik oynamalar total de gerçekleşebilir bu durum sürücünün tech. insight özelliğiylede doğru orantılıdır.

2. Not : http://gproturk.forumotion.com/yeni-balayanlar-f9/benzin-hesaplama-yontemi-t232.htm

Burdan nedemek istediğimi çok dah iyi anlıycaksın.Diğer yarışların içinde yakıt hesaplamalarında sana kolaylık sağlayacaktır.Sevgilerimle.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
 
Brno pisti için kuru yağmur ayar değişiklikleri
Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
 :: Teknik Bölüm :: Yarışlar-
Buraya geçin: