Qualify 1 Pos. >>> 1:17.783s >>> 3th.
Qualify 2 Pos. >>> 1:20.503s >>> 4th.
Starting Grid. >>> 2:38.286s >>> 3th.
Strateji: Hard 1 Pitstop
Riskler: 0 0 0 50
Bu yarış öncesinde bütçe artı pozisyona geçer diye düşünüyordum ama kıl payı yine ekside kaldı. Dolayısıyla da, %84 yıpranma düzeyine ulaşmış olan frenlere lvl 4'den lvl 3'e downgrade yapmak kaçınılmaz hale geldi. Fakat ilginçtir, downgrade sonrası %70 yıpranma oranına gerileyen frenler, bu kez de lvl 3 düzeyinin risk teşkil eden yıpranma oranının altına inememiş oldu. (brakes lvl3 yıpranma oranı %30)...! Yani her halükarda yarışın sonlarına doğru bir dumanlama kaçınılmaz görünüyor. (Gerçi son "mulfunction" riskini, dumanlamayı bir ölçüde de olsa idare edip geciktirsin diye %50 tuttum ama ne kadar faydası olur, bilmiyorum)
Diğer riskler yine (0 0 0); araca fazla yüklenmek istemiyorum. Sağlıklı finish görebilirse, önemli başarı sayılır. Strateji; hard lastikler ve tek pitstop..! 125 litre start yakıtı ile çıkıp; 36. turdan itibaren de 123 litre pitstop yakıtı ile kalan stinti tamamlamaya çalışacağım..
Bu kez hedef, podyum'dan ziyade puan kota aralığında herhangi bir yerde yer alabilmek.