Lütfen Üye Girişi yapınız..


 
AnasayfaTakvimSSSAramaÜye ListesiKullanıcı GruplarıKayıt OlGiriş yap

Paylaş | 
 

 21.Sezon, 1.Yarış: Hockenheim GP Almanya

Aşağa gitmek 
YazarMesaj
Baris Karacaoren
Admin
avatar

Mesaj Sayısı : 64
Kayıt tarihi : 26/02/10

MesajKonu: 21.Sezon, 1.Yarış: Hockenheim GP Almanya   Salı Tem. 27, 2010 3:56 pm

Almanya ardından yapılan hatalarınız, doğrularınız ve yıpranmalarınızı kısa raporlar halinde başlık altında yazalım..
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://ayyildizquantum.yetkin-forum.com
tolga zorba



Mesaj Sayısı : 81
Kayıt tarihi : 26/02/10
Yaş : 42
Nerden : Manisa

MesajKonu: Geri: 21.Sezon, 1.Yarış: Hockenheim GP Almanya   Salı Tem. 27, 2010 10:57 pm

hedefi ilk 15 için koymuştum ama 16.lık geldi. bu yarış hard tek stratejisi iyi çalıştı.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
ZaferDerelioğlu



Mesaj Sayısı : 72
Kayıt tarihi : 26/02/10

MesajKonu: Geri: 21.Sezon, 1.Yarış: Hockenheim GP Almanya   Salı Tem. 27, 2010 11:41 pm

Hardla tek bad lap ve podyum hedefi tuttu 2.lik geldi.

50 turluk test+yarış(go progeramında sorun olduğu için ayıramadım)

Chassis 6 21%
Engine 6 43%
Front wing 7 18%
Rear wing 7 18%
Underbody 7 19%
Sidepods 7 15%
Cooling 7 15%
Gearbox 6 27%
Brakes 7 38%
Suspension 7 21%
Electronics 5 11%
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Hakan Tatar



Mesaj Sayısı : 30
Kayıt tarihi : 07/07/10

MesajKonu: Geri: 21.Sezon, 1.Yarış: Hockenheim GP Almanya   Çarş. Tem. 28, 2010 12:19 am

Hard tek pit tek badlap ile 34.turda pit yaptım,hedef ilk 3'tü 2.oldum.

Test Yıpranması (47 tur)
Chassis 6 - 4%
Engine 7 - 7%
Front wing 6 - 6%
Rear wing 6 - 5%
Underbody 6 - 5%
Sidepods 7 - 4%
Cooling 6 - 4%
Gearbox 6 - 6%
Brakes 7 - 9%
Suspension 6 - 7%
Electronics 5 - 3%

Yarış Yıpranması
Chassis 6 - 17%
Engine 7 - 36%
Front wing 6 - 12%
Rear wing 6 - 13%
Underbody 6 - 13%
Sidepods 7 - 11%
Cooling 6 - 11%
Gearbox 6 - 21%
Brakes 7 - 29%
Suspension 6 - 14%
Electronics 5 - 9%
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Berkay Taştan



Mesaj Sayısı : 8
Kayıt tarihi : 06/06/10
Yaş : 26
Nerden : Balıkesir

MesajKonu: Geri: 21.Sezon, 1.Yarış: Hockenheim GP Almanya   Çarş. Tem. 28, 2010 1:05 am

test 50 tur ve yarış yıpranması beraberinde

Front wing: 2 26%
Chassis: 1 35%
Rear wing: 2 27%
Underbody: 1 32%
Engine: 2 54%
Sidepods: 1 27%
Brakes: 2 49%
Cooling: 1 27%
Gear: 2 38%
Electronics: 1 23%
Suspension: 2 31%

risklerim 10 10 10 0

bu yarışta 3. başladım ama strateji hiç tutmadığı için 15. bitirebildim.cok saçma bi yarış oldu benim için.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Ahmet Çolakoğlu



Mesaj Sayısı : 13
Kayıt tarihi : 19/05/10

MesajKonu: Geri: 21.Sezon, 1.Yarış: Hockenheim GP Almanya   Çarş. Tem. 28, 2010 7:43 am

ewet arkadaşlar rookiede 3. oldum.. hard tek pit 0 0 10 0 risklerle...yarış sonunda tyres 0 fuel 0 Smile bad laplarla sıra kaybetmedim..önümdekide bad lap atmadı son turlarda bu yüzden pek bişe deişmicekti...istediimi aldım..yanlız bnm test yıpranmam %20 civarında oldu parçalarda...hepsi level 1
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Misafir
Misafir



MesajKonu: Geri: 21.Sezon, 1.Yarış: Hockenheim GP Almanya   Çarş. Tem. 28, 2010 9:51 am

Overtake Defend Clear Malfunct
10 5 30 0

Setup used
FWing RWing Eng Bra Gear Susp
410 770 835 278 560 415

Start fuel: 120 liters
Pit Pitstop reason Tyres condition
Fuel left Refilled to Pit time
Stop 1
(Lap 37) No more fuel was left 2% 1% 125 liters 33.695s

Tyres condition after finish: 24%

Fuel left in the car after finish: 28 liters

ufff uff yeni sürücümle eskisi arasında dağlar kadar benzin kullanımı olunca 4. oldum
bad lap çok attım benzin ayarından dolayı sağlık olsun
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
erhanaydın



Mesaj Sayısı : 16
Kayıt tarihi : 27/07/10

MesajKonu: Geri: 21.Sezon, 1.Yarış: Hockenheim GP Almanya   Çarş. Tem. 28, 2010 10:56 am

kotu bir yarış oldu iki pit patladı daha kotusu ben iki pit yeterli olmazda 3.pite girerse tur sayısı az kalacak oyuzden az benzın alsın hız kaybetmesin diye düşünmüştüm ama o benzinde yeterli olmadı ve 4 pit ve 24.lükle ilk yarışı geride bıraktık malesef.
üst sırada bitiren arkadasları tebrik ederim.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Sertac Celik



Mesaj Sayısı : 56
Kayıt tarihi : 04/06/10
Yaş : 35
Nerden : Adana

MesajKonu: Geri: 21.Sezon, 1.Yarış: Hockenheim GP Almanya   Çarş. Tem. 28, 2010 11:13 am

21. bitirdim amatordeki ilk yarisimi..moraller iyi, yola tam gaz devam.. 5-6 yaris sonra puanlar gelmeye baslar..

Start fuel: 113 litersPit
Pitstop reason Tyres condition Fuel left Refilled to Pit time
Stop 1(Lap 32) No more fuel was left 18% 0% 124 liters 28.545s



Tyres condition after finish: 13%

Fuel left in the car after finish: 1 liters


En son Sertac Celik tarafından Çarş. Tem. 28, 2010 12:34 pm tarihinde değiştirildi, toplamda 1 kere değiştirildi
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Mustafa Tural



Mesaj Sayısı : 176
Kayıt tarihi : 26/02/10
Yaş : 35

MesajKonu: Geri: 21.Sezon, 1.Yarış: Hockenheim GP Almanya   Çarş. Tem. 28, 2010 11:24 am

Prodaki ilk yarışıma 11 sırada başladım ve 14 sırada bitirdim , bana göre medium 2 stratejisi hard tekden az farkla önde çıktı bu yarışdan , 2. pite girmeden önce yaptığımız driver mistake ile 7 sn ve pittede fazladan 5-6 sn lik kayıp bizi puandan etti ama doğru yoldayız kısa zamanda pro grupda puanlar alacağımızı gördük.
Chassis 7 17%
Engine 7 38%
Front wing 7 11%
Rear wing 7 13%
Underbody 7 13%
Sidepods 7 10%
Cooling 7 11%
Gearbox 7 22%
Brakes 7 30%
Suspension 7 15%
Electronics 7 9%

risklerim 15 15 45 0.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Hakan Tatar



Mesaj Sayısı : 30
Kayıt tarihi : 07/07/10

MesajKonu: Geri: 21.Sezon, 1.Yarış: Hockenheim GP Almanya   Çarş. Tem. 28, 2010 11:41 am

Stratejiye ek olarak özellikle bu sezon riskle yarışacağım için gereken risk - lastik verisi yoktu elimde ve veriyi bulunca bir analiz yapayım dedim. Buyrun,

Tyre wear: Medium
Tracks : Hockenheim - Montreal

Hockenheim GP (Germany) S21 - Race 1
Riskler 10 10 20 0
Hard lastik 160 km gitmiş 20 riskle ve %15 kalmış.
Sıcaklık 35-32 arası.
Lastik aşınması 1 km'de %0,5312.

Montreal GP (Canada) S20 - Race 8
Montrealde 0 riskle 160 km gitmiş ve lastik %30 kalmış.
Sıcaklık 28 derecelerde
Lastik aşınması 1 km'de %0,4375.(70/160)

Sonuç: (Lastik verisi)
Her 20 risk, lastik ömründen 1 km'de %0,09375 düşürüyor.
100 km'de ise % 9,375 düşürüyor.

Not: iki pist arasında ortalama 5 derece ısı farkı var.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
vedat aydon



Mesaj Sayısı : 15
Kayıt tarihi : 28/07/10

MesajKonu: Geri: 21.Sezon, 1.Yarış: Hockenheim GP Almanya   Çarş. Tem. 28, 2010 12:54 pm

4.lükle başladım
medium 2 pit şimdilik iyi bir sonuç gibi gözüküyor.sürücünün staminasını biraz daha artırırsam amatördeyim gelecek sezon
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Gürtaç Gümüşkaya



Mesaj Sayısı : 10
Kayıt tarihi : 17/05/10
Yaş : 30
Nerden : istanbul

MesajKonu: Geri: 21.Sezon, 1.Yarış: Hockenheim GP Almanya   Çarş. Tem. 28, 2010 1:42 pm

6. başladım yarışa yakıtı yanlış aldığımdan 4 pit stopla 2. olabildim..

yıpranmalar..

Chassis 1 - 41%
Engine 1 - 78%
Front wing 1 - 31%
Rear wing 1 - 33%
Underbody 1 - 34%
Sidepods 1 - 29%
Cooling 1 - 29%
Gearbox 1 - 50%
Brakes 1 - 64%
Suspension 1 - 36%
Electronic 1 - 26%
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Furkan Türk



Mesaj Sayısı : 12
Kayıt tarihi : 27/02/10

MesajKonu: Geri: 21.Sezon, 1.Yarış: Hockenheim GP Almanya   Çarş. Tem. 28, 2010 7:57 pm

Maalesef GO programı kullanmıyorum Very Happy Update yaptığımdan dolayıda yıpranma değerlerimi kaybettim. Hardlarla çift pit-stop gibi takımın en saçma stratejisini kullandığım için 3. oldum. Çok basit bir hesaplama yaparsak Mediumlar ile çıkmış olsaydım 1. olmuştum. Sağlık, olsun, canlarımız sağolsun. Bundan sonraki yarışlarda daha başarılı oluruz, umuyorum.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Ozgur Yıldız



Mesaj Sayısı : 14
Kayıt tarihi : 26/05/10

MesajKonu: Geri: 21.Sezon, 1.Yarış: Hockenheim GP Almanya   Çarş. Tem. 28, 2010 10:41 pm

hard tek pit yaptim 17. basladıgım yarısa dusuk mot. pilot ile 20. tamamladım
bunlarda 0 riskle lvl 5 aracimdaki asınma oranları
Chassis 5 16%
Engine 5 33%
Front wing 4 11%
Rear wing 4 12%
Underbody 4 12%
Sidepods 4 10%
Cooling 4 10%
Gearbox 5 20%
Brakes 5 27%
Suspension 5 14%
Electronics 3 9%
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
 
21.Sezon, 1.Yarış: Hockenheim GP Almanya
Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
 :: Teknik Bölüm :: Yarışlar :: Sonrası-
Buraya geçin: