Lütfen Üye Girişi yapınız..


 
AnasayfaTakvimSSSAramaÜye ListesiKullanıcı GruplarıKayıt OlGiriş yap

Paylaş | 
 

 S19-R8 Buenos Aires GP

Aşağa gitmek 
YazarMesaj
Remzi Karaca

avatar

Mesaj Sayısı : 23
Kayıt tarihi : 27/02/10
Yaş : 44
Nerden : İzmir

MesajKonu: S19-R8 Buenos Aires GP   C.tesi Nis. 03, 2010 11:26 pm

Konuyu ben açtım ama inşallah sakıncası yoktur.

6- 1:36.779s 0.167s 1:36.612s 662 662 597 137 562 887 Hard Referans
7- 1:37.186s 0.558s 1:36.628s 582 742 597 137 562 887 Hard (-80/+80)
8- 1:38.266s 1.493s 1:36.773s 742 582 597 137 562 887 Hard (+80/-80)

(-80/+80) de 0.016 sn kayıp.
(+80/-80) de 0.161 sn kayıp.

Wing Split olmadan daha iyi sonuç aldım.


Bu arada Cem usta 2 yarıştır yok, İnşallah ters bi durum yoktur.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Mustafa Tural



Mesaj Sayısı : 176
Kayıt tarihi : 26/02/10
Yaş : 35

MesajKonu: Geri: S19-R8 Buenos Aires GP   C.tesi Nis. 03, 2010 11:38 pm

abi sağol Cem abiden bir haber yok bekliyoruz .
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
tolga zorba



Mesaj Sayısı : 81
Kayıt tarihi : 26/02/10
Yaş : 42
Nerden : Manisa

MesajKonu: Geri: S19-R8 Buenos Aires GP   Ptsi Nis. 05, 2010 3:16 pm

takip ettiğimiz kadarıyla -+ wing split denemesinin kimseye bir getirisi yoktu. +- deneme yaptık eşimin hesabında. 30-35-40 wing splitler arasından en iyi dereceyi +-35 verdi kazanç ise sadece 0,070 saniye idi. snaırım bu yarış için fark yaratacak olay olacak bir wing split yok.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Baris Karacaoren
Admin
avatar

Mesaj Sayısı : 64
Kayıt tarihi : 26/02/10

MesajKonu: Geri: S19-R8 Buenos Aires GP   Ptsi Nis. 05, 2010 6:59 pm

Evet bende gelişme yaşayamadım wing denemelerimde..
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://ayyildizquantum.yetkin-forum.com
Mustafa Tural



Mesaj Sayısı : 176
Kayıt tarihi : 26/02/10
Yaş : 35

MesajKonu: Geri: S19-R8 Buenos Aires GP   Ptsi Nis. 05, 2010 8:15 pm

Arkadaşlar wing ayarı olarak pek gelişim yok ama normal ayarla +-30 arasında denemeler yaparsanız ufakta olsa gelişim sağlayabilirsiniz ben +-30 ile 0,013 sn kaybettim.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Misafir
Misafir



MesajKonu: Geri: S19-R8 Buenos Aires GP   Ptsi Nis. 05, 2010 11:52 pm

Arkadaşlar bu yarış, tech insight'ı 104 olan yeni sürücümle ilk yarışım olacak. Tech Insıght'ı yüksek olduğu için yaptığım zamanlar size de faydalı olabilir, ayrıca ilk kez sıralamada 1.sırayı aldım. Zamanlarım şöyle;

1 1:36.295s 0.720s 1:35.575s 730 730 650 550 575 700 Extra Soft
2 1:36.156s 0.978s 1:35.178s 750 750 620 475 630 770 Extra Soft
3 1:36.276s 1.197s 1:35.079s 780 780 620 430 660 800 Extra Soft
4 1:35.707s 0.766s 1:34.941s 810 810 620 400 660 830 Extra Soft
5 1:36.012s 1.116s 1:34.896s 810 810 620 370 660 850 Extra Soft
6 1:36.037s 1.121s 1:34.916s 810 810 620 350 660 850 Extra Soft
7 1:35.923s 1.066s 1:34.857s 810 810 620 300 660 850 Extra Soft Sürücü satisfy oldu
8 1:36.317s 1.461s 1:34.856s 840 780 620 300 660 850 Extra Soft +/-30 wingsplit 0,00,001 kazanç

Qualify1
1:34.495s 860 760 620 300 660 850 Extra Soft Push the car to the limit Extra Soft +/-50 WS 0,00,362 kazanç
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
ZaferDerelioğlu



Mesaj Sayısı : 72
Kayıt tarihi : 26/02/10

MesajKonu: Geri: S19-R8 Buenos Aires GP   Salı Nis. 06, 2010 12:33 am

elde ettiin değer extra soft lastik seçimine göre aslında pek de iyi değil, bunu hevesini kırmak içinde söylemiyorum.Pole pozisyonunu alman takım adına sevindirici ancak wing split te elde ettiğin kazancın nedenini de wing ayarlarında üst limiti bulamamana bağlıyorum.Birçoğumuzun tech. i 100 ün üzerindeyken 0.36 gibi kazanç olması sende,açıkçası bende bu şüpheleri uyandırdı, tabi ki Mustafa daha iyi değerlendirecktir durumu.

edit: push the car limit in getirisi 0.36 lık kazanç.Wings değeriyle pek ilgis olduğunu düşünmüyorum.

2.edit: Biraz önce team overview den baktığım kadarıyla aracın 1 lvl ve attğın bu tur 1 lvl lik araca gore iyi ancak Mustafa arkadaşımızın rookiler için hazrladığı test ve yarış stratejilerine neden uymadğını merak ettim.Şu an üst sıralarda olabilirdin.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Mustafa Tural



Mesaj Sayısı : 176
Kayıt tarihi : 26/02/10
Yaş : 35

MesajKonu: Geri: S19-R8 Buenos Aires GP   Salı Nis. 06, 2010 10:52 am

evet zafercim aynen katılıyorum biz buraya boşuna yazmıyoruz o stratejileri bir tecrübe ve bilgi birikimi sonunda elde edilen en iyi strateji bu olduğu için yazıyoruz ama neyse bundan sonra önümüze bakıp ne yapmamız gerektiğini düşünelim.

wings ayarlarına gelince 0,001 lik kazanç yok gibi birşey serpilde +-30 denemesi 0,006 kazanç sağlamış ancak bu araca ve parça leveline göre değiştiği için çok bir anlamı kalmıyor bu ufak kazancın.

0,36 kazanç kesinlikle wings den değil de kullanılan risk ayarından kaynaklanıyor diye düşünüyorum.
Gökay kolay gelsin bundan sonra daha iyi dereceler yapman dileğiyle.

Herkese iyi yarışlar.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Misafir
Misafir



MesajKonu: Geri: S19-R8 Buenos Aires GP   Salı Nis. 06, 2010 8:16 pm

Arkadaşlar, bu benim ilk tam sezonum, oyuna ve takıma girişim hemen hemen aynı tarihler yani geçen sezonun ortasında başladım. Tabi ki sizin ortak dilinizi yakalamam, tecrübenize ulaşmam için erken. Ama siz daha ilk sezonumda sizinle aynı performansı yakalamamı bekliyorsanız bence bu noktada stratejik bir hata var. Yorumlarınızdaki "incelikleri" nüktedanlığınıza veriyorum ve beni hırslandırmaya yönelik yapıcı gayretleriniz olarak değerlendiriyorum. "Sizlere de kolay gelsin"
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
 
S19-R8 Buenos Aires GP
Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
 :: Teknik Bölüm :: Wing Split-
Buraya geçin: