Lütfen Üye Girişi yapınız..


 
AnasayfaTakvimSSSAramaÜye ListesiKullanıcı GruplarıKayıt OlGiriş yap

Paylaş | 
 

 19,sezon 4. yarış monaco ( monte carlo)

Aşağa gitmek 
YazarMesaj
Mustafa Tural



Mesaj Sayısı : 176
Kayıt tarihi : 26/02/10
Yaş : 35

MesajKonu: 19,sezon 4. yarış monaco ( monte carlo)   C.tesi Mart 20, 2010 11:21 am

arkadaşlar bu yarış için wings split ayarları -+60 ile -+ 100 arasındadır.Deneyen arkadaşlar bu aralıkda denesin zaten çok kalabalık değiliz o yüzden iş bölümü yapmıyorum bu aralıkda deneyen arkadaşlar yazsınlar .
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Gokhan Tunç

avatar

Mesaj Sayısı : 13
Kayıt tarihi : 02/03/10

MesajKonu: Geri: 19,sezon 4. yarış monaco ( monte carlo)   C.tesi Mart 20, 2010 1:11 pm

1:29.361s 800 800 307 618 170 390 Hard
1:29.365s 700 900 307 618 170 390 Hard
1:29.365s 740 860 307 618 170 390 Hard
1:29.366s 730 870 307 618 170 390 Hard
1:29.321s 815 885 307 618 170 390 Hard

-+85 işe yaradı bende.Diğerleri zaman kaybettirdi.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Baris Karacaoren
Admin
avatar

Mesaj Sayısı : 64
Kayıt tarihi : 26/02/10

MesajKonu: Geri: 19,sezon 4. yarış monaco ( monte carlo)   C.tesi Mart 20, 2010 3:49 pm

-+75 -+100 ve-+60 değerlerini denedim aralarında 0.005saniselik farklar çıktı.. en iyi sonucu -+75den aldım..
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://ayyildizquantum.yetkin-forum.com
Mustafa Tural



Mesaj Sayısı : 176
Kayıt tarihi : 26/02/10
Yaş : 35

MesajKonu: Geri: 19,sezon 4. yarış monaco ( monte carlo)   C.tesi Mart 20, 2010 3:59 pm

Baris Karacaoren demiş ki:
-+75 -+100 ve-+60 değerlerini denedim aralarında 0.005saniselik farklar çıktı.. en iyi sonucu -+75den aldım..

Barış ne kadar kazanç sağladığınıda yazarsan daha iyi olur .
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Remzi Karaca

avatar

Mesaj Sayısı : 23
Kayıt tarihi : 27/02/10
Yaş : 44
Nerden : İzmir

MesajKonu: Geri: 19,sezon 4. yarış monaco ( monte carlo)   Paz Mart 21, 2010 1:18 am

-80/+80 denemesinde 0.119 kazanç
Başka deneme yapamadım.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Levent Öztürk



Mesaj Sayısı : 19
Kayıt tarihi : 28/02/10
Yaş : 40
Nerden : İstanbul

MesajKonu: Geri: 19,sezon 4. yarış monaco ( monte carlo)   Paz Mart 21, 2010 2:20 am

5 1:26.822s 0.311s 1:26.511s 913 913 438 537 190 563 Soft Orjinal

6 1:26.349s 0.278s 1:26.071s 827 999 438 537 190 563 Soft -86/+86 denemesinde 0.440 kazanç
7 1:26.533s 0.414s 1:26.119s 853 973 438 537 190 563 Soft -60/+60 denemesinde 0.392 kazanç
8 1:26.767s 0.437s 1:26.330s 853 973 438 537 190 563 Hard -60/+60 denemesinde 0.181 kazanç
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
tolga zorba



Mesaj Sayısı : 81
Kayıt tarihi : 26/02/10
Yaş : 42
Nerden : Manisa

MesajKonu: Geri: 19,sezon 4. yarış monaco ( monte carlo)   Paz Mart 21, 2010 5:51 pm

-+88 ile 0,270 saniye getiri oldu. (medium lastiklerde)
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Levent Öztürk



Mesaj Sayısı : 19
Kayıt tarihi : 28/02/10
Yaş : 40
Nerden : İstanbul

MesajKonu: Geri: 19,sezon 4. yarış monaco ( monte carlo)   Ptsi Mart 22, 2010 4:00 am

Arkadaslar ne yazıkkı takım olmakta bır sorunumuz var. 1. ve 2. takım olarak toplam 18 kisiden olusuyoruz ama paylasım kısmında sadece bırkac arkadas bılgı paylasımı yapıyor.

Halbukı yaptıgınız wıng degerını alıp buraya yapıstırıp yollamanız 30 sanıyenızı almayacak. Eger bu kadarda yogunsanız dıyecek ne yazıkkı bırsey bulamıyorum.

Suana kadar katıldıgımız 4 sıralama turlarında da verılen degerlerı deneyen sadece 3 arkadasımız hepsınde ustune dusen gorevı yapmıslar. 5 arkadassa daha hıc bır yarısta bılgı paylasımı yapma zahmetınde bulunmamıslar. 6 arkadassa sadece 1 yarıs ıcın gereklı verılerı bızımle paylasmıs.

Takım olmak ıstıyorsak sadece oturup dıger arkadasların paylastıkları verılere hazıra konmak degıl. bızde bırseyler paylasmalıyız. Eger bu boyle devam edecekse uzulerek soyluyorum bu bır takım olmaktan cıkacak ve bos bır takım ısmı altında yarısmaktan baska bır ısede ne yazıkkı yaramıyacak.

Bu yuzden bundan sonra eger cıddı kararlar alınıp herkesın katılımı saglanmıyacaksa bende bundan boyle her hangı bır bılgı paylasımında bulunmayacagımı bıldırmek ısterım.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Halil Akinci

avatar

Mesaj Sayısı : 16
Kayıt tarihi : 27/02/10

MesajKonu: Geri: 19,sezon 4. yarış monaco ( monte carlo)   Ptsi Mart 22, 2010 10:40 am

-+65 wing split; 0.461 sn zaman kazandırdı
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Serpil Tural



Mesaj Sayısı : 37
Kayıt tarihi : 01/03/10

MesajKonu: Geri: 19,sezon 4. yarış monaco ( monte carlo)   Ptsi Mart 22, 2010 1:17 pm

-+75 0,37 sn kazandırdı.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Mustafa Tural



Mesaj Sayısı : 176
Kayıt tarihi : 26/02/10
Yaş : 35

MesajKonu: Geri: 19,sezon 4. yarış monaco ( monte carlo)   Ptsi Mart 22, 2010 2:04 pm

arkadaşlar yapılanlar arasında en iyi wing değişikliği -+ 65 dir .ancak büyük çoğunlukda rear wings 999 olduğu için değişikliği rear wings 999 olana kadar yapın aradaki farkı front wingsden düşürün.
yani optimum rear wings 930 ise 999 yapın front wingside 861 yaparsanız -+ değişikliği 69 olarak bulursunuz, hepinize iyi yarışlar...
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Cem Ozdemir

avatar

Mesaj Sayısı : 45
Kayıt tarihi : 27/02/10
Yaş : 57
Nerden : Bursa - TURKIYE

MesajKonu: Geri: 19,sezon 4. yarış monaco ( monte carlo)   Ptsi Mart 22, 2010 11:01 pm

Levent Öztürk demiş ki:
Arkadaslar ne yazıkkı takım olmakta bır sorunumuz var. 1. ve 2. takım olarak toplam 18 kisiden olusuyoruz ama paylasım kısmında sadece bırkac arkadas bılgı paylasımı yapıyor.

Halbukı yaptıgınız wıng degerını alıp buraya yapıstırıp yollamanız 30 sanıyenızı almayacak. Eger bu kadarda yogunsanız dıyecek ne yazıkkı bırsey bulamıyorum.

Suana kadar katıldıgımız 4 sıralama turlarında da verılen degerlerı deneyen sadece 3 arkadasımız hepsınde ustune dusen gorevı yapmıslar. 5 arkadassa daha hıc bır yarısta bılgı paylasımı yapma zahmetınde bulunmamıslar. 6 arkadassa sadece 1 yarıs ıcın gereklı verılerı bızımle paylasmıs.

Takım olmak ıstıyorsak sadece oturup dıger arkadasların paylastıkları verılere hazıra konmak degıl. bızde bırseyler paylasmalıyız. Eger bu boyle devam edecekse uzulerek soyluyorum bu bır takım olmaktan cıkacak ve bos bır takım ısmı altında yarısmaktan baska bır ısede ne yazıkkı yaramıyacak.

Bu yuzden bundan sonra eger cıddı kararlar alınıp herkesın katılımı saglanmıyacaksa bende bundan boyle her hangı bır bılgı paylasımında bulunmayacagımı bıldırmek ısterım.

Duygu ve düşüncelerini çok iyi anlıyor ve de sana hak veriyorum Levent'cim. Bu husus, grup üst yönetimimiz tarafından da (maalesef) aynı üzüntü verici duygu ve düşünceler içerisinde algılanmaktadır. Ancak, böylesi bir durumda, "...eğer başkaları katılımda bulunmuyorsa, ben de bulunmuyorum anasını satiim..." tarzında protestovari bir yaklaşım şekli ya da tavır (sen de takdir edersin ki) meseleyi çözmez; sadece var olan sorunlara +1 ekler ve uğraşacak bir sorunumuz daha olur, diğerleri yanında..!

Ben, bilakis böylesi zor durumlarda (yükün altına girip omuz verenler olarak) her birimizin daha sıkı bağlarla birlik beraberlik içerisinde olup, ağırlaşan yükümüzü taşımaya çalışmamızın; bizi, her birimizi ve de beraberinde takımımızı daha da geliştireceğini düşünüyorum. Bu birlik ve beraberlik içindeki ilerleyişimize adım uyduramayacak durumda olanlar olursa da; kendileri ile ilgili olarak gereken neyse (yolunca, yordamınca) yapılır. Grup üst yönetimimiz konu hakkında bilgi sahibidir; durumu ve gidişatı takip etmektedir; gerekeni de yapacaktır, hiç kimsenin şüphesi olmasın bundan..!

Sevgi ve saygıyla...

ADMİN'e NOT: Bu konuyla ilgili mesajları buradan alıp başka bölüme taşıyalım bir zahmet Barış'cım; bu bölümün akışını bozmayalım.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Misafir
Misafir



MesajKonu: Geri: 19,sezon 4. yarış monaco ( monte carlo)   Ptsi Mart 22, 2010 11:51 pm

Dostlar kusura bakmayın ama ben henüz anlayamadım bu wing split çalışmasını, yine de bir faydası olur düşünceisyle verilerimi sunuyorum. herkese iyi yarışlar. Bu arada pilotumun tech insightı 5, yani epey düşük ama yine de satisfy olduğu 7.practise ayarları ile yarışa giriyorum.

Practice laps data (laps done 7/Cool
Settings
Lap Lap time Driver mistake Net time
FWing RWing Engine Brakes Gear Susp Tyre
1 1:30.614s 0.721s 1:29.893s 960 960 370 625 180 720 Hard
2 1:29.900s 0.016s 1:29.884s 960 960 400 625 180 625 Hard
3 1:31.638s 1.892s 1:29.746s 945 945 385 625 180 580 Hard
4 1:29.930s 0.136s 1:29.794s 955 955 385 625 150 620 Hard
5 1:30.388s 0.644s 1:29.744s 861 999 400 600 150 550 Hard
6 1:30.660s 0.980s 1:29.680s 850 850 375 600 125 525 Hard
7 1:30.335s 0.701s 1:29.634s 850 850 375 600 125 490 Hard
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Cem Ozdemir

avatar

Mesaj Sayısı : 45
Kayıt tarihi : 27/02/10
Yaş : 57
Nerden : Bursa - TURKIYE

MesajKonu: Geri: 19,sezon 4. yarış monaco ( monte carlo)   Salı Mart 23, 2010 2:20 am

1:27.880s 0.297s 1:27.583s 950 950 300 500 250 500 Hard (OPTIMUM)
1:28.064s 0.519s 1:27.545s 940 960 300 500 250 500 Hard (-10) (+10)
1:28.526s 1.069s 1:27.457s 901 999 300 500 250 500 Hard (-49) (+49)

(-10) (+10) Wing Split Değeri: 0,038 s zaman kazandırdı.

(-49) (+49) Wing Split Değeri: 0,126 s zaman kazandırdı.

Optimum kanat ayarlarım sürücüm tarafından 950 gibi ilginç bir değerde kabul edildiği için, belki de bu yarış için en ideal kanat ayarı olarak görülen (-+60) ile (-+75) aralığında herhangi bir değeri deneyebilecek limitim maalesef yoktu. Onun için ben de teknik yönetime data olması kabilinden, limitimin elverdiği ölçüde max. değişim değeri olan (-+49) varyasyonunu extra olarak denedim.

Yine aynı sebepten dolayı da (-+49) split varyasyonunda "driver mistake" oranı oldukça yüksek çıktığı için sıralamalarda yaratacağı etkiye güvenemedim ve de sıralamaların her ikisini de optimum split değerleri üzerinden attım.

Bu özel durumu teknik müdürümün bilgilerine arzederim. Smile
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Levent Öztürk



Mesaj Sayısı : 19
Kayıt tarihi : 28/02/10
Yaş : 40
Nerden : İstanbul

MesajKonu: Geri: 19,sezon 4. yarış monaco ( monte carlo)   Salı Mart 23, 2010 3:22 am

Cem Ozdemir demiş ki:

Duygu ve düşüncelerini çok iyi anlıyor ve de sana hak veriyorum Levent'cim. Bu husus, grup üst yönetimimiz tarafından da (maalesef) aynı üzüntü verici duygu ve düşünceler içerisinde algılanmaktadır.

Abi soyle acıklayayım. Tum arkadaslara oyun ıcınden mesaj atılıp forum konusunda bılgılendırıldı ve paylasım yapılması soylendı. ama bazı arkadaslar hıcbır paylasımda bulunmayıp sadece bılgı alıp takıma hıcbır katkısı bulunmayan ne yazıkkı uzulerek soyluyorum ama bencıl davranıp ben bılgı alayım hıcbır paylasımda bulunmayım mantıgıyla dusunen kısıler olursa bu takım olgusunu ne yazıkkı bozar. arkadaslar yarıslara katılıp burdakı bılgılerden yararlancak kadar vakıt bulabılıyorlarsa ozaman dogru yada yanlıs ellerındekı bılgılerıde paylasmakla yukumluler. Eger bu kadar basıt bır ısı bıle yapamıyorlarsa ozaman onların bir takım olgusu ıcınde olmasını dogru bulmuyorum.

2 takım veya daha fazla olmaktansa 4-5 kısıden bıle olsa 1 takım olup gercekten bırbırlerıne paylasımda bulunan ınsanlardan olusmasını tercıh ederım.

Cem Ozdemir demiş ki:

Ancak, böylesi bir durumda, "...eğer başkaları katılımda bulunmuyorsa, ben de bulunmuyorum anasını satiim..." tarzında protestovari bir yaklaşım şekli ya da tavır (sen de takdir edersin ki) meseleyi çözmez; sadece var olan sorunlara +1 ekler ve uğraşacak bir sorunumuz daha olur, diğerleri yanında..!
Amacım sorun cıkartmak degıl sorunu dıle getırmek ve sadece somurulme duygusundan arınmak. benım verı paylasımda bır sorunum olmadıgı ve zevkle yapacagım daha oncekı paylasımlarımdan zaten ortada eger paylasımda bulunmayan kısıler ıcın bır tedbır alınıp sonuca varıldıgı takdırde benım ıkna edılmeye ıhtıyacım yok kendım dırekt paylasıma zaten eskısı gıbı devam ederım.

Ama hıcbırsey yapadanda bırkac kısı paylasım yapıp oburlerı hıcbır ıse yaramadan durmaları zoruma gıdıyor.

Cem Ozdemir demiş ki:

Ben, bilakis böylesi zor durumlarda (yükün altına girip omuz verenler olarak) her birimizin daha sıkı bağlarla birlik beraberlik içerisinde olup, ağırlaşan yükümüzü taşımaya çalışmamızın; bizi, her birimizi ve de beraberinde takımımızı daha da geliştireceğini düşünüyorum. Bu birlik ve beraberlik içindeki ilerleyişimize adım uyduramayacak durumda olanlar olursa da; kendileri ile ilgili olarak gereken neyse (yolunca, yordamınca) yapılır. Grup üst yönetimimiz konu hakkında bilgi sahibidir; durumu ve gidişatı takip etmektedir; gerekeni de yapacaktır, hiç kimsenin şüphesi olmasın bundan..!

Sevgi ve saygıyla...


Son olarak sahsı gorusum: takımın tek bır takım halıne getırılıp gercekten bırbırlerını somurmeyen paylasımda olan bır takım halıne gelmeyı tavsıye edıyorum. hıcbır paylasımda bulunmayan kısılerın bır takım ıcınde bulunması bana gore cok gereksız. boyle bır yere ılerlememız ımkansız. bıreysel basarılar bır yere kadardır. takım olarak basarılı olursak sureklı ve daha basarılı olacagımız kacınılmaz.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Cem Ozdemir

avatar

Mesaj Sayısı : 45
Kayıt tarihi : 27/02/10
Yaş : 57
Nerden : Bursa - TURKIYE

MesajKonu: Geri: 19,sezon 4. yarış monaco ( monte carlo)   Salı Mart 23, 2010 4:11 am

Çok haklısın Levent'cim; düşündüklerinin ve hissettiklerinin her zerresine tüm samimiyetimle katılıyorum ve de aynı hissiyat içerisindeyim seninle, emin ol..!

Ama halledeceğiz ve aşacağız bu sorunu da; bu konuda inançlı olalım ve de birlik ve beraberliğimizin gereğini yerine getirmeye devam edelim. Sadece biraz zamana ihtiyacımız var; çok da uzun sürmeyecek, yolunca yordamınca üstesinden geleceğiz bu meselenin de, evvel Allah..! Wink
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Misafir
Misafir



MesajKonu: Geri: 19,sezon 4. yarış monaco ( monte carlo)   Salı Mart 23, 2010 12:08 pm

kanat ayarları:
910 910 300 610 280 500 hard 1.28.890
950 950 1.28.770
990 990 1.28.689
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
 
19,sezon 4. yarış monaco ( monte carlo)
Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası
 Similar topics
-
» DİSS yarışması
» LoCaL – Çekingen Fırtına

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
 :: Teknik Bölüm :: Wing Split-
Buraya geçin: