Lütfen Üye Girişi yapınız..


 
AnasayfaTakvimSSSAramaÜye ListesiKullanıcı GruplarıKayıt OlGiriş yap

Paylaş | 
 

 Cem Özdemir

Aşağa gitmek 
YazarMesaj
Baris Karacaoren
Admin
avatar

Mesaj Sayısı : 64
Kayıt tarihi : 26/02/10

MesajKonu: Cem Özdemir   C.tesi Şub. 27, 2010 2:10 am

Cem Özdemire ait bilgiler..
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://ayyildizquantum.yetkin-forum.com
Cem Ozdemir

avatar

Mesaj Sayısı : 45
Kayıt tarihi : 27/02/10
Yaş : 56
Nerden : Bursa - TURKIYE

MesajKonu: Geri: Cem Özdemir   Salı Mart 16, 2010 4:18 am

1. Yarış (SAKHIR - BAHREYN) Sonrası

Parça Yıpranma Oranları:

Chassis 1 53%
Engine 1 99%
Front Wing 1 68%
Rear Wing 1 62%
Underbody 1 50%
Sidepods 1 57%
Cooling 1 71%
Gearbox 1 72%
Brakes 1 67%
Suspension 1 61%
Electronics 1 40%

---

Risk-Lastik-Strateji:
Riskler: 25-25-50-0
Lastikler: Medium
Strateji: 2 Pitstop

---

Lastik Yıpranmaları:
START: 18 tur - 97,416 km (temiz) - 0 km (bad) - 131,643 km (ömür) 30,28 C
Stint 2: 18 tur - 97,416 km (temiz) - 0 km (bad) - 135,300 km (ömür) 27,94 C
Stint 3: 18 tur - 97,416 km (temiz) - 0 km (bad) - 139,166 km (ömür) 24,72 C
Stint 4: 03 tur - 16,236 km (temiz) - 0 km (bad) - 147,600 km (ömür) 24,67 C (yakıt yetmemesi sebebiyle bu ek stint atıldı)

---

Yakıt Sarfiyatları:
START: 18 tur - 97,416 km - 86,40 litre - 1,128 litre/km
Stint 2: 18 tur - 97,416 km - 86,40 litre - 1,128 litre/km
Stint 3: 18 tur - 97,416 km - 86,40 litre - 1,128 litre/km
Stint 4: 03 tur - 16,236 km - 15,00 litre - 1,081 litre/km (yakıt yetmemesi sebebiyle bu ek stint atıldı)
TOTAL: 57 tur -308,484 km-274,20 litre - 1,125 litre/km

---

Ekonomi: $37.880.000


En son Cem Ozdemir tarafından Perş. Mart 18, 2010 11:53 pm tarihinde değiştirildi, toplamda 1 kere değiştirildi
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Cem Ozdemir

avatar

Mesaj Sayısı : 45
Kayıt tarihi : 27/02/10
Yaş : 56
Nerden : Bursa - TURKIYE

MesajKonu: Geri: Cem Özdemir   Perş. Mart 18, 2010 11:52 pm

2. Yarış (ESTORIL - PORTEKIZ) Sonrası

Parça Yıpranma Oranları:

Chassis 2 29%
Engine 2 54%
Front Wing 2 43%
Rear Wing 2 40%
Underbody 2 34%
Sidepods 2 27%
Cooling 2 28%
Gearbox 2 52%
Brakes 2 49%
Suspension 2 38%
Electronics 2 24%

---

Risk-Lastik-Strateji:
Riskler: 15-15-25-0
Lastikler: Hard
Strateji: 2 Pitstop

---

Lastik Yıpranmaları:
START: 27 tur - 117,72 km (temiz) - 0 km (bad) - 173,118 km (ömür) 42,00 C
Stint 2: 25 tur - 109,00 km (temiz) - 0 km (bad) - 155,714 km (ömür) 44,88 C
Stint 3: 18 tur - 78,48 km (temiz) - 0 km (bad) - 156,960 km (ömür) 44,88 C

---

Yakıt Sarfiyatları:
START: 27 tur - 117,72 km - 88,20 litre - 1,334 litre/km
Stint 2: 25 tur - 109,00 km - 83,20 litre - 1,310 litre/km
Stint 3: 18 tur - 78,48 km - 61,00 litre - 1,286 litre/km
TOTAL: 70 tur - 305,20 km-232,40 litre - 1,313 litre/km

---

Ekonomi: $25.463.501
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Cem Ozdemir

avatar

Mesaj Sayısı : 45
Kayıt tarihi : 27/02/10
Yaş : 56
Nerden : Bursa - TURKIYE

MesajKonu: Geri: Cem Özdemir   Ptsi Mart 22, 2010 11:28 pm

3. Yarış (A1 RING - AVUSTURYA) Sonrası

Parça Yıpranma Oranları:

Chassis 2 62%
Engine 3 36%
Front Wing 3 14%
Rear Wing 3 15%
Underbody 2 62%
Sidepods 2 57%
Cooling 2 58%
Gearbox 3 25%
Brakes 3 29%
Suspension 2 70%
Electronics 2 52%

---

Risk-Lastik-Strateji:
Riskler: 15-15-25-0
Lastikler: Soft
Strateji: 2 Pitstop

---

Lastik Yıpranmaları:
START: 24 tur - 82,17 km (temiz) - 21,63 km (bad) - 104,84 km (ömür) 21,29 C
Stint 2: 23 tur - 82,17 km (temiz) - 20,70 km (bad) - 103,62 km (ömür) 22,39 C
Stint 3: 23 tur - 82,17 km (temiz) - 19,87 km (bad) - 102,55 km (ömür) 23,00 C
Stint 4: 1 tur - 4,32 km (temiz) - 0 km (bad) - 108,12 km (ömür) 23,00 C (lastik yetmemesi sebebiyle bu ek stint atıldı)
---

Yakıt Sarfiyatları:
START: 24 tur - 103,80 km - 84,60 litre - 1,22 litre/km
Stint 2: 23 tur - 99,47 km - 80,60 litre - 1,23 litre/km
Stint 3: 23 tur - 99,47 km - 80,60 litre - 1,23 litre/km
Stint 4: 1 tur - 4,32 km - 4,00 litre - 1,08 litre/km (lastik yetmemesi sebebiyle bu ek stint atıldı)
TOTAL: 71 tur - 307,07 km-249,80 litre - 1,22 litre/km

---

Ekonomi: $15.146.663
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Cem Ozdemir

avatar

Mesaj Sayısı : 45
Kayıt tarihi : 27/02/10
Yaş : 56
Nerden : Bursa - TURKIYE

MesajKonu: Geri: Cem Özdemir   Cuma Mart 26, 2010 4:34 pm

4. Yarış (MONTE CARLO - MONACO) Sonrası

Parça Yıpranma Oranları:

Chassis 2 81%
Engine 3 59%
Front Wing 3 61%
Rear Wing 3 62%
Underbody 2 89%
Sidepods 2 72%
Cooling 2 81%
Gearbox 3 59%
Brakes 3 68%
Suspension 3 23%
Electronics 2 70%

---

Risk-Lastik-Strateji:
Riskler: 0-0-15-0
Lastikler: Hard
Strateji: 1 Pitstop

---

Lastik Yıpranmaları:
START: 42 tur - 141,49 km (temiz) - 0 km (bad) - 191,21 km (ömür) 43,07 C
Stint 2: 36 tur - 121,28 km (temiz) - 0 km (bad) - 198,82 km (ömür) 39,33 C

---

Yakıt Sarfiyatları:
START: 42 tur - 141,49 km -103,20 litre - 1,37 litre/km
Stint 2: 36 tur - 121,28 km - 89,00 litre - 1,36 litre/km
TOTAL: 78 tur - 262,78 km-192,20 litre - 1,36 litre/km

---

Ekonomi: $17.274.312
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
 
Cem Özdemir
Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
 :: Teknik Bölüm :: Kişisel Veriler-
Buraya geçin: