Mustafa Tural
Mesaj Sayısı : 176 Kayıt tarihi : 26/02/10 Yaş : 40
| Konu: Season 22 yarış no 1 Brno GP Çarş. Eyl. 29, 2010 11:57 pm | |
| Brno gp si sonrası hedeflerinize ulaştınızmı,stratejiniz tuttumu ,hatalarınız ve doğru yaptıklarınız noktaları buraya yazın. | |
|
tolga zorba
Mesaj Sayısı : 81 Kayıt tarihi : 26/02/10 Yaş : 48 Nerden : Manisa
| Konu: Geri: Season 22 yarış no 1 Brno GP C.tesi Ekim 02, 2010 9:07 pm | |
| 27 saniyelik 1. pit ve 23 saniyelik 2. pit ile rakiplerimden toplamda 5 saniye daha kötü pit yaptım. 2. pitten sonra tek pitçilerden birisinin saniye arkasında çıktım rakiplerimden ise 3-4 saniye gerideydim. tek pitçinin arkasında son 4 tura kadar blok yedim ve olası bir podyumdan oldum. yine de strateji anlamında 30-31 derece yarış içi sıcaklığında medium 2 pit stratejisi güzel çalıştı ve yüksek risk için alternatifsiz strateji olarak göze çarptı.
toplam safiyatım 210 litre oldu L5 motor ile. | |
|
Mustafa Tural
Mesaj Sayısı : 176 Kayıt tarihi : 26/02/10 Yaş : 40
| Konu: Geri: Season 22 yarış no 1 Brno GP C.tesi Ekim 02, 2010 11:24 pm | |
| Elimizde aşınma verilerinin olmaması yüzünden rakiplerimizin bizden fazla risk alabileceğini öngöremedik ve dunnolop lastiklerininde 100 ct riskini kaldırması ile yarış içinde yaklaşık 1 sn ye yavaş kaldık bunula birlikte çok kritik bir anda yaptığımız driver mistake ilede büyük bir avataj yitirdik ama stratejinin sayesinde bu olunsuzlukları bir nebze hafiflettik ve yarışı 7. bitirdik. | |
|
Hakan Tatar
Mesaj Sayısı : 30 Kayıt tarihi : 07/07/10
| Konu: Geri: Season 22 yarış no 1 Brno GP Paz Ekim 03, 2010 8:38 pm | |
| Yeni pilotla ilk yarışımda medium 2 pitle 11. oldum. Pitstop+badlap ile biraz da gerilere düşünce puan da alamadım doğal olarak, en azından pilotu tanımış oldum, gelecek yarışa bakıcam artık. | |
|
Cem Ozdemir
Mesaj Sayısı : 45 Kayıt tarihi : 27/02/10 Yaş : 62 Nerden : Bursa - TURKIYE
| Konu: Geri: Season 22 yarış no 1 Brno GP Ptsi Ekim 04, 2010 2:20 am | |
| Sürücü (ilk kez direksiyona oturan bir pilot için) MÜKEMMEL ve de ayarlar (uzun bir süre pistlerden ayrı kalan abisine destek çıkmak için emeğini ve yardımlarını esirgemeyen bir profesyonelin elinden çıkmışcasına) KUSURSUZ olduğu için; bundan daha iyi bir performans ve daha iyi bir derece olamazdı, mümkün değil..! Ha, hedef yazarken "1. olacağım" demiştim (unutmuyorum) olamadım, 2. oldum; çünkü 1. olan araç full 2 level gücünde bir araçtı..! O yüzden, kaybedilmiş bir şey görmüyorum. Can sağlığı olsun, sonraki yarışa bakacağız. | |
|